Monday, December 15, 2008

paparons pizza

today, after i finished my discussion (urinary syst), i wait for suraya coz her class did not finish d discussion yet. then we went back together. odw, as usual las, pot pet pot pet. hehe =D. we talked about the case lorr (kunun la).. hehe, not really actually, 1st the case la then we gossip-ing about twilight. yep, twilight twilight n twilight. our obsession to d movie never seem to end. haha :)). we jalan-jalan then suddenly at sekolah teknik, adala 2 org ni panggil name ak. MADIHAH!! ow, ak n sue kalau jalan mmg x pandang org langsung. hahah, sgtlah terkejut, igtkan budak2 sekolah tu, rupenye naifah ngan firdaus duk 'dating' kat situ. teeettt~ no la, dorg just duk borak2. after dat mulalah planning nak g makan sini la, situ la. uish, lastly kite org p paparons. dorg ckap kat situ ade promo. d promo sounds like this :

makanlah sepuasnya
dari senin, rabu hingga juma't

cuma Rp 25000 sahaja
!!!
*Rp 25000 = RM 10 je*

we apa lagi, duduk terus tanye d waitress. macam mane n macam mane. hahaha. she said that we can eat sebanyak mane pun yang we nak in an hour. yep an hour. dun worry coz we are so dem ready for this. huhu, firdaus makan amatlah cepat. i ate a slice of pizza, but he finished 2 slices oredi. lol~ dengan semangatnye kite org makan. seyes laju gle. 1 slice, 2 slices, 3 slices, 4 slices and a half. itu je yang ak mampu. firdaus ate 6 slices (about a pizza tu beb), ifah 5 slices, sue 4 slices, and komala 3 slices only. we did had fun together. yep, and kenyang also. burrrpp! here is d picture dat we sempat amek.

me - sdg berusaha menghabiskan d pizza =)

komala n suraya - concentrating on their pizza :P

last but not least. peace ppl!!

xoxo

2 Comments:

name cannot be display said...

hahaha..
im in too much obsession wif twilight
edward cullen
robert pattinson
vampirrreeee.......

tak percaya camne leh obses.
hope obses ak ni hlg la..haha

MIZZIDIEY said...

ade plak x percaye??
huhu~ when u keep watching d movie again n again cne la x obses nye..
hahahaha :)). no need to worry. anda NORMAL!!! coz everybody feel d same..lalalaa~

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir