Friday, December 19, 2008

saye bosan

yup. saye memang bosan sekarang.
so again i did survey.
if u like, read, if don't, then leave.
emo x pasal2. hahaha.

Would you immediately look for someone right after you and your bf/gf broke up?
nope. single is better.
Currently waiting on something/someone?
yep, i am waiting for my downloads to finish. cepatla habis.
Last time you painted your nails?
nope. never. if i want to, i'll make sure my 1st time is black
Have you ever seen the last person you texted naked?
peerrrgggghhh, soalan. never.
Do you always have to have something to drink when you eat?
yep. juice as usual. mango specifically =P
What was the last thing you heard?
'ed hensemla edward tu' kate suraya. hahaha *golek2 suke*
What color is your digital camera?
i dun have any. stil working on it. sis plizzz.. hehe =D
What was the last thing you watched on television?
i dun really watch tv here. hmm, las thing i watched was pbreak season 3.
unpredictable. tachycardiac saye. haha
What was the first thing you had to drink today?
oat and cereal.
Will tomorrow be better than today?
hopefully.
Would you go in public without underwear?
uish, never maa. but britney will. forsure. haha
Out of your best friends, who do you trust most?
my family and besties. coz i noe i can count on them.
Would you date your number one?
never.
Where was your default picture taken?
hmmm, profile picta?? chuck and blair. dunnoe la where =P
When is your birthday?
88 07 15
Are you imagining anyone naked right now?
eeeuuuwww~
Something you do a lot?
lately, sleeping. huhu ADDICTED!!
Do you want to see somebody right now?
yep, really really want. sis n bro miss la u guys.
How many piercings do you have?
a pair.
When was the last time you cried?
hmmm, forgot oredi.
Who would you do anything for?
family and besties again. no doubt!
Do you miss your best friend?
yup. kawan kanak2 ku. saye tau kamu pun rindu saye juga.
Do you still talk to your ex?
yep, we are friend now.
What's your biggest fear?
ALLAH swt.
What did you do last night?
study urinary system. got exam today but hampeeeh betoi.
What woke you up this morning?
nothing. terbangun dengan sendirinya. wah wah wah
Speak any other languages?
indon language. haha
Whats your favorite type of flower?
i dun really like flower
Do you sleep naked?
WTF???
Do you like rain?
yep. hujan itu rahmat.
What are you thinking about right now?
my final exam. Gosh. exam exam and exam
What should you be doing right now?
studying i think. but not really in d mood.
Do you hate when people spell things wrong while IM-ing?
nope. smua org x perfect. huhu, salah type je pown. not a big matter.
Can you live without your cell phone?
connot. but i used to before, siot tol org yg curi ak nye phone. lol!!
Who is the last person you said I love you to?
my mom and dad. love u guys. muaahh

xoxo
buuusaaann

0 Comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir