Thursday, April 29, 2010

tamat sudah

hari ini tamat sudah peperiksaan. alhamdulillah.
bolehlah kalau mahu berjoget bagai. hahahahaha :P
nanti jam 3 akan ke Pulau Sempu untuk bercuti.
wiiihhhuuuu. walaupun kaki tak berapa nak baik lagi. ngeh ngeh.
harap-harap dapatlah bertahan untuk hiking nanti.
doakan kami selamat pergi dan selamat pulang.
will be back in 2 days. chow cincau!

p/s : orang cakap citer Adamaya kt tv3 best. baru nak start tengok. macam best sebab ada lisa. hehe :D

6 Comments:

dancing queen♥ said...

haha. best2. have fun! btw, read http://zatiehussin.blogspot.com/2010/04/miracle-part-ii-retrograde-motion.html

ammira azmi said...

die ni tgk citer mcm duk umah je, u aq blok tv3..so, i xtaw

ed, jum balik, kite jumpe riang ria!

MIZZIDIEY said...

@zatiey : br je hbs epsd 2 pun. hahaha. but i kind of like the story. so mesti akan menonton dengan gigih :)
ok mesti mau baca :)

@mira : block tv3? ow tak remaje la u kamu neh. hahaha.
jum balik? kalau duit bersepah dah lama ai balik. hahaha. dis june k. kita berjumpa sambil mencuci mata. haha :)

Meera said...

besstttnye.
me, ade 2 lagy paper to go :(

ammira azmi said...

kannn

xremaja betol

huhfegds

final exam coming, pray for me

('_')"

MIZZIDIEY said...

@meera : thx for dropping by. wish u luck for exam. all the best!

@mira : amat x remaje. hehe. all the best dear. buat yang terbaik. insyaAllah :)

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir